Meedia

 Meedia on lai mõiste, mis hõlmab sidevahendeid, teabe edastamise viise. Meedia on pikka aega seadnud esikohale vaba aja veetmise ja meelelahutuse vajaduse rahuldamise, lükates teabe kvaliteedi tagaplaanile. Uus meedia on muutnud oma välimust ja tähendust.

    Vanemal meedial on tsentraliseeritud struktuur. Rollid traditsioonilises meediakeskkonnas on tavaliselt fikseeritud ja seal on selge vertikaalne hierarhia. Kasutajatel puudub võimalus sisu loomist otseselt mõjutada. vanad meediumid, näiteks vinüülplaadid, lähevad üldisele suundumusele vastu, muutuvad ja omandavad lisaväärtust, muutusid kompaktplaatideks ja hiljem väiksemateks digitaalseteks meediumiteks.

    Erinevused uue meedia ja traditsioonilise meedia vahel.

    Mitmed teadlased ei tunnista, et neil ressurssidel on õigus nimetada massimeediaks. Seda seisukohta jagavad paljud Lääne eksperdid, kuid kõige kaalukamad argumendid esitab elektroonilise turunduse valdkonna professionaal B. Eisenberg. Ta põhjendab oma keeldumist tunnustada sotsiaalmeediat traditsioonilises mõttes massimeediana sellega, et kogu traditsiooniline meedia on suunatud ühiskondlikult olulise teabe avalikkuse ette toomisele. "Uus meedia" on omakorda vaid platvorm inimestevaheliseks suhtluseks. Sellest järeldub, et traditsiooniline meedia asetab esikohale teabe, st sisu, ja sotsiaalmeedia suhtluse raames domineerib, samal ajal kui sõnumite sisu taandub.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога